91/365 Koncert v Ostrově

08.06.2013 23:54

Kromě toho, že jsme dneska měli v Ostrově u Macochy koncert na farním dni a do teď jsme s bráchem oprašovali starý hry, na který jsme si náhodou vzpomněli, jsme konečně nainstalovali na můj nb nějakej os. K mému překvapení jsem se nakonec ubuntu nezbavila, protože jsme nainstalovali ubuntu 10.04. Přesně to, který jsem tam až do včerejška měla. Neříkám, že bych s ním nebyla spokojená, jenom jedna maličká chyba je v tom, že přesně na tomto distru mně to poslední dobou vydrželo asi den a pak se najednou vypl display, začaly blikat kontrolky, a ať už jsem měla rozdělaný cokoli, nezbývalo mně nic jinýho než to vypnout. Pravda, že to nezačalo dělat hned po instalaci, takže doufám, že tentkrát ani nezačne. A kdyby jo, tak až budu zase za půl roku hejtovat, bouchnite mně do hlavy a poraďte, ať vykuchám tu hnusnou grafickou kartu od nVidie a rozdupu ji na prach. Sice nevím jistě, jestli to je přímo grafikou, ale určitě v tom má taky svůj jistý podíl. Ale to, že mně sem nejde nainstalovat a skoro ani nabootovat tolik distribucí, už o něčem svědčí...
Foto ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode