59/365 Šnečí putování

07.05.2013 21:02

Kromě toho, že jsem dneska zvládla poslední část písemné maturity z angličtiny (aniž by mně z toho hráblo víc než mám vrozené) se mi dokonce nekolikrát podařilo nezmoknout. Poprvé to bylo, když jsem měla jít na zpěv, protože jsem chtěla jet na kole. A jelikož deštník na kole fakt není moc dobrej nápad, objednala jsem si, aby nepršelo. Přestalo 10 min před tím, než jsem vyjela. Když jsem vlezla do školy, rozpršelo se znova, ale kolo to schytalo jenom trochu. Když jsem vylezla ven, tak nepršelo. Asi před hodinou jsem šla nafotit fotky na dnešní 365ku, zalezla jsem a začalo pršet po třetí - až do teď (prej se i blejská nebo co).
Výhodou je, že jsem si aspoň na chvilinku mohla zaputovat se šnečky. =)

Více ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode