57/365 Přijímačky MUNI II.

05.05.2013 22:35

Měla jsem jet do Brna na náhradní termín TSP, ale ještě předtím, jsem musela do školy pro občanku. Tak jsem nasedla do busu v domění, že za půl hodiny pojedu zpět. Dala jsem si v 10 před školou rande se zástupkyní, která mně odemkla školu a já našla moji zapomenutou občanku.
Když jsem pak došla na nádraží, uvědomila jsem si, že je vastně neděle, tudíž mně z Boskovic nejede celej den ani jeden přímej bus k nám. Jenom na přestup a to každý 2 - 4 hodiny. Nezbývalo mně teda nic než čekat 2 hodiny na bus, co jel po 12. hodině na přestup. Jediné plus měl v tom, že ten bus, do kterýho jsem pak následně přestoupila, byl ten, do kterýho bych stejně nastoupila u nás směrem na Blansko. Takže jsem se kromě toho 2 hodinového bloncání po Boskovicích jen na lehko ve svetru a absolutně bez peněz vlastně vůbec nezpozdila. Nafotila jsem kilo fotek, prošla tabla, napíchla se na free wifi a spamovala a hejtovala na net.
Nakonec jsem do Brna dojela, děsivý TSP napsala, i když mám jisté "pochybnosti"... =P

Více ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode