41/365 Poslední praxe

19.04.2013 20:51

Dneska jsme měly ve škole poslední praxi. Byla spíš taková pohodová a já jsem třeba za celých 7 hodin zvládla ušít jenom 2 vzorkový jednovýpustkový kapsy (ale zato se povedly, že bych se je už konečně naučila??? =D). Tomu říkám výkon (po ránu) na to, že za 5 dní budem mít 3 dny na celý sako. =) Ale zato jsme na dílně dělaly velký generální úklid (přijde mi, že ho snad děláme jenom my, třeťačky a druhačky na to kašlou), tak doufám, že nám to spolužačky z mladších ročníků za ty 2 dny neuvenou do původního stavu.

Když nad tím tak přemýšlím, nejvíc mně na té škole bude asi chybět naše mistrová p.uč. Langrová. Takhle veselýho, vtipnýho, hlučnýho a duševně (nechtěla jsem napsat chorýho, i když... =D) velkýho člověka už dlouho nepotkám...
No a potom mně bude chybět ta samotná budova školy, kterou jsem jako první a poslední navštívila, když jsem se rozhodovala kam dál, a ve které jsem bohužel strávila jenom 2 roky, protože nás pak šoupli na jinou budovu z důvodu, že bychom tam zůstaly samy. Chodíme tam už jen na praxi a tělák. Navíc ta škola bude fungovat jen do roku 2015 a pak už zřejmě náš obor krachne úplně, budova se předělá, prodá, zruší nebo co...

Kvíz dne: Najděte kapsy (kdo je najde, vyhrává dobrý pocit a pokud půjde hned spát, tak i o 1,2,3,4,5 nebo 6 hodin spánku víc - podle toho v kolik chodíváte v pátek normálně spát. =P)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode