362/365 Klávesy

06.03.2014 23:31

Dneska jsem přijela dom a čekalo na mě překvapení. Náš drahý tatíček se po 20 letech pustil do opravy prvních ze 2 kláves, co máme doma, protože už jim nefungovaly klapky. Cože je super, protože budu mít na co hrát, když se mně nebude chtít k sousedům na ten rozladěnej klavír, co mu kvůli vlhku nefunguje pár klapek.

Jo, a ještě jsem si vzpomněla na jednu příhodu, co se nám stala včera a pak jsem ji čirou náhodou zapomněla. Šli jsme s přítelem do menzy na oběd a po cestě jsme potkali auto ČT, tak jsme si říkali, co se tam bude asi dít. Když jsme šli zpátky, furt tam stáli. Když jsme míjeli policajta, přítel říkal, že beztak dojel nějakej politik (taky ho jmenoval, ale já nevím koho, protože je neznám), tak jsem mu se smíchem odpověděla: "Jo, a nebo Zeman, ne?" Načež se přítel odvážil jít k tomu autu a pána uvnitř se zeptal, co se bude dít. Pán odpověděl: "No přijel Zeman." To mě dorazilo a vybuchla jsem smíchy, protože jsem si s tím Zemanem dělala jenom srandu. Pán na to, že jsem se měla vsadit. =D Jenže to je to moje neštěstí ve hře, vsadím se, že kdybych se vsadila, tak prohraju, a když se nevsadím, tak bych vyhrála. =D Každopádně jsme se tím ještě minimálně půl hodiny po cestě dom bavili. =D

PS: Jestlipak někdo pozná, co je na fotce. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode