358/365 Zjištění

02.03.2014 21:47

Dnešní nádherně sluníčkový den jsem strávila venku ležením ve sněženkách a bledulích, lovením včeliček, berušek, pokoušením se venku učit harmonii (což jsem ale pak vzdala, protože mně to nešlo a navíc začalo foukat, tak mi větříček otáčel stránky) a užívala jsem si, že můžu mít celej den otevřenej vikýř dokořán a napustit si do kutlochu hromadu voňavýho kyslíku. Miluju jaro, je to moje nejoblíbenější roční období. Doufám, že mu to dlouho vydrží.

Večer při psaní 365, jsem se tak zamyslela nad číslem dnešního článku a nad tím, kolik dní mně zbývá do konce. Nějak mně to ale o jeden den nevycházelo. A to i přes to, že vím, že má končit 9.3. Vrhla jsem se teda do průzkumu, abych objevila tu chybu. Nakonec jsem ji našla. Byla u článku nebo spíš článků s číslem 197, byly tam totiž 2 s tímto číslem. Tak jsem vlastně skoro půl roku psala špatný číslo. No nic, trvalo to přesně hodinu, ale opravila jsem to. Teď už by to mělo být správně. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode