327/365 Fofr

30.01.2014 22:46

Dnešek byl jeden z mých nejhektičtějších dní za posledních pár měsíců. Po 2 a půl hodinách spánku jsem šla na zkoušku, kam jsem doběhla jako obvykle pozdě a učitelka nám tam milostivě řekla, že máme půl hodiny počkat, takže jsme se váleli na zemi studené chodby, pak jsme to nějak napsali (raději se neodvažuju odhadovat, jak to dopadlo, ale tahák v mobilu jsem nepoužila, jen nevím, jestli naštěstí nebo bohužel), po zkoušce jsem šla na oběd a když jsem pak šla dom, napadlo mě, že vlastně stihnu bus ve 2 dom, ale pak jsem si uvědomila, že musím ještě vrátit knížky do knihovny, na který mám limit do zítra. Tak jsem doběhla dom, popadla knížky a běžela zpátky. 4 jsem vrátila a z toho 2 zase půjčila, protože se nastopro budou ještě hodit (popravdě jsem je ještě neotevřela =D) a běžela dom, na sbalení jsem měla asi 6 minut a pak jsem na bus musela ještě 3 minuty čekat (neumím chodit pomalu =D)!!! No a doma mě čekalo milé uvítání ohýnkem v krbu a párkama, tak tady je i pro vás, mé milé pravidelné čtenáře. =)
Na 2 a půl hodiny spánku docela slušnej výkon, ne? A ještě žiju. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode