314/365 Růžovááá!

17.01.2014 23:59

Zas jsem to nestihla, protože velkej nb nejede a malej nechytá wifi a když jo, píše server error u všeho, co se mu zrovna moc nelíbí. Poslední možnost byla vyšoupnout taťky z PC a to se nakonec povedlo. =)

Dneska jsem měla ve škole 2 zkoušky. Z úvodu do hudební vědy (o té moc nepředpokládám, že by vyšla) a opravná z nauky, protože mně to minule (jak jsem dneska před opravným testem zjistila) nevyšlo o 2%! Nauka doufám teda už vyjde. Mezi zkouškama jsem ještě do počítačů dodělávala (moji děsivou) znělku, abych měla zápočet. Učitelovi se to k mému překvapení nakonec docela líbilo (teda aspoň to psal =D).

Večer jsem měla zpěv a kupodivu mně to zpívalo líp než jsem očekávala, tak mně pan učitel dal zas jedničku dvakrát podtrženou a s hvězdičkou (on jiný známky než jedničky nedává). =D

A taky na mě doma čekalo překvapení. Super ultra růžovej obal na mobil. Juch! =D

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode