306/365 Kreslení na deku

09.01.2014 22:54

Při psaní čísla 365ky jsem se zděsila, že už mám jenom 60 dní, takže přesně za 2 měsíce bude poslední.
Chtěla jsem nějak zabránit tomu, aby byla dnešní 365ka zase o učení, protože jsem vlastně nic kormě učení, smrkání a pití nedělala (když nepočítám, že jsem si musela do obchodu zajít pro další smrkadla, když mně došly), protože mám zítra druhou zkoušku. Tentokrát z hudební nauky.
Mezi čučením do akordů jsem si začala prstem malovat na chlupatou deku, po které se celej den válím v posteli. Beztak se mně to spojilo s dnešní linuxovou konverzací s @MxChaosP a taky s malováním do kávy od @HonzaKorinek, i když tohle je na deku. Ale je to hrozně zajímavý a vydržela bych to dělat celej den. Na co malovací a mazací tabulky, když si vystačím s chlupatou dekou? =)
Doporučuju.

PS: To vlevo je tučňák, kdybyste to náhodou nepoznali. =D

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode