304/365 První zkouška

07.01.2014 23:53

Dnešní 365ku píšu o den později, protože jsem měla problémy s notebookem, ale už je to zase v pořádku, tak přepíšu datum, aby to platilo. =)

Měla jsem první zkoušku, byl to ten (v naší třídě) tolik milovaný předmět harmonie. Poslední 4 dny jsem se to sama snažila pochopit a dohnat, abych dostala zápočet a hlavně pochopila to, co jsem z učitelova výkladu nepochopila (tudíž všechno). Došlo nás tam 6 a učitel nám tam prej za to, že jsme přišli už na první termín (5 dní od zveřejnění termínů) dal harmonizovat bas a ne soprán, což je jednodušší. Bylo to lehčí než jsem čekala (ale nebylo by, kdybych se na to vykašlala, to bych tam nemusela chodit vůbec =)), ale chyby jsem tam samozřejmě měla, tak jsem dostala za D. Ale i tak ta známka předčila moje očekávání. A i to, že jsem dala harmonii na první pokus je dobrá výzva. =) V pátek mě čeká hudební nauka a ještě jsem se na to nepodívala. =)

Než jsem o tom všem stačila poreferovat, něco se stalo s notebookem a nerozjel se systém (prej zvukovka), tak jsme se v tom chvíli šťourali, ale jelikož jsem v Olomouci, tak to dost dobře nešlo. Nakonec jsem ho na radu mého drahéhu bratra přes noc vyškubla z napájení. Ráno jsem ho zapla a ejhle on se rozjel. Takže hurá, sláva, jedeme dál! =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode