301/365 Kouzelný kolečko

04.01.2014 23:56

Původně jsem doufala, že se na tohle jubilejní číslo 365ky stane něco VÉÉÉLKÝHO, ale nějak se pořádně ještě nic nestalo a navíc to píšu už zase pozdě! Taky jsem se čirou náhodou nestihla učit a už tři dny mě bolí v krku, a tak to utloukám meruňkovicí od Dejva a Luc (je fakt dobrá, ale nemyslele si o mě, že jsem nějaký alkoholik, já jsem normálně skoro abstinent a mám na to i svědky, fakt! =D) No a s tím bolavým krkem a knedlou v něm jsem dneska musela zpívat na generálce na zítřejší tříkrálový koncert se scholou. Bylo to vážně super!

To, co sem dneska dám, mě zachraňuje při učení, protože su magor a nepamatuju si stupnice (i když bych teda fakt už asi měla =D). Je to kouzelný kolečko, teda opravdu se to jmenuje kvintový kruh, ale to je fuk. Jenom bych si z toho asi potřebovala na úterní zkoušku udělat mini tahák, jinak su docela nahraná. =D

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode