295/365 Koncert v Lipovci

29.12.2013 23:40

Dneska jsem se rozhodla pro jednou udělat 365ku včas, tak se snažím. =)
Se scholou jsme měli dneska koncert. Tentokrát si nás pozvali do Lipovce do obřadní síně, kde jsme ještě nezpívali. Zároveň to byl úplně první koncert se scholou pro mého drahého bratra (též naleznete na fotce =P). Téda, když já si vzpomenu na můj první koncert a jak jsem o něm psala pak ve škole slohovku, kterou jsem pak dala do scholové kroniky, tak se musím smát. To byl zážitek! Dva lidi v obecenstvu byli dokonce známí, a sice naši bývalí členové - naše bývalá bubenice a náš bývalý a nejlepší zvukař na světě, co mimochodem čirou náhodou zvučil i jednu čochovou kapelu, která už pár let nehraje a jejíž jsem skalní fanynka až za hrob (ne, kecám, my si ho ukradli i s dalšími členy z té kapely, kdysi...). A tak jsme je rádi zase po dlouhé době viděli a vzpomněli si na časy minulé, novým členům neznámé. Je až neuvěřitelný, kolik lidí za mých 6 let, co s nimi zpívám, scholou proteklo a zmizelo někde v nenávratnu snad nadobro. Doufám, že se mají dobře. =)

Fotky ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode