293/365 Netbook

27.12.2013 23:59

Ráno jsem byla objednaná k zubařce. Když jsem tam přišla, v čekárně kupodivu nebylo ani živáčka (minule jsem tam čekala hodinu). Pak vylezla (očividně čirou náhodou) sestřička a když mě uviděla, řekla, že na mě úplně zapomněli, protože si nenapsali, že mám přijít. =) Pak jsem tam strávila asi půl hodiny a paní zubařka mi dávala pěkně do těla (do zubů), ale i přesto jsem z ordinance odcházela s úsměvem na tváři a s tím, že se ještě nevidíme naposledy.

Když jsem přišla domů, čekalo na mě dlouho očekávané překvapení. Konečně mně totiž došel netbook. Je to malinký, lehoučký a má to androida. Jedinou nevýhodou je, že je to bílý, v objednávce totiž neměli kolonku na výběr barvy. Osobně by se mně víc líbil v barvě černé, protože bílou moc nemusím, ale to je asi jediná vada na kráse. =) Dokonce jsem si na něho začala šít obal (na fotce je v něm položenej), ale ještě není hotovej, nemám zipy. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode