290/365 Štědrý den

24.12.2013 23:52

Tak už jsem doufala, že budu stíhat, ale zase marně. Dneska byl štědrý den (asi jste si toho taky všimli) a asi jsme moc nezlobili, protože byl štědrý hodně. Můj nejroztomilejší dáreček je růžovej tučňák, kterýmu když zmáčknu čudlík, rozsvítí se mu v zobáčku LEDka a udělá "tvít, tvít" a pak ňuňu chlupatý pruhovaný podkolenky. Nejneočekávanejší dárek, co jsem dostala je kus polystyrenu. Načež mi bylo vysvětleno, že Ježíšek vzkazuje, že to znamená, že bude zateplen můj kutloch, kterej je nejchladnější místnost v domě kromě komory a záchodu, což je supr. =) Taky jsem dostala řetěz růžových LEDek, tak mi to teď tady svítí rozvěšený po stropě a je to Boží!
Taky jsem si konečně mohla rozbalit dáreček od @bolinka_cz (nechala jsem si ho úplně na konec) a byl móóóc pěknej a motýlkoidní! =)

Už se moc těším na Vánoce č. 2 za 4 dny, kdy přijede i naše drahá sestra a oslavíme to znova. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode