287/365 Vlasy na panenky

21.12.2013 23:59

A éra hraní si s vlnou pokračuje. Kdo mě zná, ví, že mám ke všem svým hračkám snad celoživotní citový vztah (ono už to ani jinak nejde, když si všechny pojmenujete, vymyslíte jim příjmení, životopisy a rodokmeny). Dnešek jsem proto strávila opravou dalších panenek z mé velké sbírky, které se asi nikdy nezbavím. Přesněji, jak si můžete na fotce všimnout, jsem jim dělala nový vlasy, protože si to po minimálně 13 letech, co je mám, už opravdu zasloužily. Už jsem takhle dělala vlasy minimálně 5 panenkám a vždycky to dopadlo skvěle. =) Tentokrát jsem dokonce začala i experimentovat s barevnýma proužkama. Sice už vůbec od několikahodinovýho držení jehly v ruce necítím konečky prstů, ale stálo to za to, fakt! =)

Sally a Lily

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode