273/365 Výstava betlémů I.

07.12.2013 23:39

Dnešek jsem celej strávila v kulturáku v kuchyni na Vánoční výstavě betlémů. Z divadla jsem toho moc neměla, ale zato jsem si do sytosti užila umývání a utírání nádobí na rok dopředu. A to tam budem zítra zase na derniéře (uf!). Jinak u našeho stolku s plstěním a se pštrosama bylo narváno a někteří už dokonce z formiček přesedlali rovnou na výrobu panenek, což mě dost překvapilo, ale byli fakt šikovní. =)

Náš stůl byl dokonce tak oblíbenej, že se lidi od vedlejšího stolu s košíčkama z novin za neskutečný ceny (to jim na dědině nikdo nekoupí) po třech hodinách neúspěchu a neprodání ani jednoho kousku naštvaně spakovali a vypadli pryč. Mám takovej pocit, že už tam zítra nepřijdou. 

Jo, a včera jsem zapomněla napsat jednu věc, co se mně stala a docela mě pobavila. Byla sem si vyřizovat novou občanku, a tak jsem tam přišla, strčila paní ten lísteček s číslem, co mně vylezl z té krabičky, co mají na chodbě, a pak na mě to číslo blikalo, že už mám jít. Ta paní se mě zeptala, co jako chcu. Tak jsem jí řekla, že vyřídit občanku (neřekla jsem slovo "novou", nějak mě to ani nenapadlo). A ona se mě zeptala na něco, co jsem kupodivu nečekala, i když se mně to stává celkem často. Zeptala se: "K patnáctinám?" V tom jsem se zarazila a nějak nevěděla, co říct. Pak jsem sklopila hlavu a smutně řekla: "Ne, to už je druhá."

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode