264/365 Mozart made in Japan

28.11.2013 23:46

Dneska jsem zase nejela domů, kvůli koncertu. Teda kvůli veřejné generálce na koncert, na kterou jsem se rozhodla jít místo večerního koncertu, co měl být v 7. Bylo tam skoro plno a vsadím se, že večer už tam tolik lidí nedošlo. Musím se pak někoho zeptat. =) Nálada tam byla mnohem uvolněnější než na koncertě, nikdo z nich nebyl voháknutej v saku s kravatou, nýbrž v riflích a mikině s kapucí. Přišlo mi to díky tomu takový lidštější a přístupnější a je to další zkušenost. Hrála Moravská filharmonie skladby od Mozarta (bohužel jsem nestihla program, měli jich málo), dirigent byl japonec Yosuke Funabashi a skvělá houslová sólistka Mai Suzuki.

Večer jsme místo koncertu šli s přítelem do Kina (už dlouho jsem nebyla v kině) na nový český film "Křídla Vánoc", je to pěkný, slabší povahy si i zabrečí. =)

PS: Včera jsem slyšela, že tady budou zítra na vánočních trzích hrát Flereti. Škoda, že tady už nebudu, ráno jedu dom. Ale chudáci asi venku zmrznou, pokud se nepřizabijou na náledí.

PS2: Jo a taky jsem tady konečně po 2 měsících potkala (v menze) sousedku, co má u nás v dědině barák, ale bydlí v Olomouci a uči tady na škole.

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode