261/365 Trabant

25.11.2013 23:54

Ráno jsem opět přijela do Olomouce bez klíčů od domu, což mě samozřejmě hrozně potěšilo. Měla jsem štěstí, že byl u nás jeden jedinej člověk doma, a tak mně otevřel. Taky jsou domácí naštěstí chápaví a milí, tak mně opět půjčili náhradní klíč. =)

V první hodině jsme psali test. Šla jsem tam s tím, že to pravděpodobně neudělám, tak jsem si z toho ani moc nedělala, že jsem polovinu nevěděla, spíš mě svým způsobem překvapilo, že jsem si aspoň na něco vzpomněla. Zato spolužačka to nemohla přenést přes srdce. Pravda, byli tam i lidi, co popsali 3 stránky a ještě to nestihli, ale já mezi ně fakt nepatřila. =)

Po cestě ze školy jsem konečně vyfotila něco, co mě už delší dobu v nočním světle fascinuje. Je to odstavený trabant zapadaný listím. Asi hodinu po té, co jsem ho vyfotila zapadl sněhem a všechno kolem něj taky.
Sněhové reporty jsou na twitteru.

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode