255/365 Zábavné úterý

19.11.2013 23:15

Dnešek byl takový podivný a nezvyklý. Hlavním důvodem je to, že je úterý a já si ho poprvé nezvykle užila. Ve škole mě to bavilo, dokonce ani harmonie nebyla moc děsná. Dala jsem učitelovi úlohu, tak byl rád a s ještě větší radostí mi ji proškrtal. Naštěstí jsem do něho mezi tím ale stačila valit já, ať mně to vysvětlí, jak to má být a proč je to špatně, ať mně to tam namaluje. Už jsem přišla na to, jak se na něho musí. =)

I když se mně večer do sboru moc nechtělo, nakonec byl super zábavný, protože za námi zavítal pán, co učí hlasovou výchovu a byl za námi i na soustředění. Tak jsme celou hodinu vyli, bzučeli, vrčeli, mávali a občas i zpívali a byla to velká zábava. Po sboru se polovina sboru odebrala na punč, tak jsme se k nim s ještě jednou spolusopranistkou připojily. Šlo se na dolní náměstí a u kluzáku jsme si koupili punč a pak jsme si tam stoupli a začali zpívat. Lidi na nás koukali a poslouchali, ale bylo jich tam moc. Tak jsme se po chvíli přesunuli na horní náměstí, kde bylo vylidněno a klid. Postavili jsme se ke sloupu nejsvětější trojice a Tonda nám dirigoval. Po chvíli jsme měli i tleskající obecenstvo. Bylo to skvělý, i když teď nestíhám nic do školy. =)

Jo, a tohle jsem potkala po cestě ze školy, poprvé oranžovej západ v Olomouci. Slint!

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode