254/365 Zase trocha kultůry

18.11.2013 23:51

Tentokrát jsem do Olmíku opět nejela stopem a dokonce ani týpek s novinama dneska nedošel. Mně to ale nevadí, jednak jsem neměla svačinu, kterou bych mu mohla dát výměnou za nové výtisky a navíc ty dva, co jsem si od něho za 2 bramboráky kupovala minulej týden, ještě stejně ani nemám přečtený.

Ve škole bylo dneska veselo. Po první hodině jsem se po cestě na záchod na rohu málem srazila s učitelem Přibilem, co jsme ho měli mít na další hodinu. Tak jsme se v rychlosti pozdravili a usmáli. Pak jsem to říkala spolužačce a ona na to, že si na mě určitě za to smlsne u tabule. Pak jsme se nasáčkovali do třídy a chtěly jsme s Katkou do první lavice, abychom na Přibila dobře viděly, ale pak nám to rozmluvil spolužák, když řekl, že z první lavice půjdem první k tabuli. Dosedli jsme a Přibil: "Tak, budete chodit k tabuli, vezmem to od zadu," a ukázal přímo na mě. To mně beztak udělal schválně, to je jasný! :D Ale na druhou stranu su ráda, že jsem šla první, protože jsem dostala to nejlehčí. :D

Přišla jsem dom ze školy a koukla se na net, jestli náhodou dneska není zas nějakej koncert. A zjistila jsem, že jo a je za hodinu. Tak jsem se moc dlouho nerozhodovala, protože jindy čas nemám a navíc jedu ve středu dom kvůli zubařce, a šla jsem. Byl to koncert české violoncellistky Bohdany Horecké a franzouzské klavíristky Stéphanie Elbaz. Zaujala mě v prvé řadě ta kombinace. Hrály skladby například od Rachmaninova, Shuberta, Saense a dalších. Tento skoro 2 hodinový koncert byl vážně vydařený a stálo za to na něj jít, i když jsem jsem o něm dozvěděla hodinu předem. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode