250/365 Opera

14.11.2013 23:48

Opět jsem zůstala v Olomouci kvůli koncertu. Teda spíš kvůli opeře, kterou jsme dostali doporučenou od učitelky. Byla jsem zvědavá, co to bude, protože z plakátu jsem toho moc nepoznala. Navíc tohle byla moje druhá opera. Naběhl tam sbor, hudebníci, dirigent, 5 tenorových sólistů a nakonec herec Amora, který kromě zpěvu i tančil a tancem vyjadřoval celý příběh. Zpívali latinsky a příběh (jak jsem si pozdějc přečetla v programu) byl o Amorovi a o bohyni Dianě, která zamítla lásku a vydala zákon, že kdo se zamiluje, přijde o život. Několik lidí kvůli tomu proměnila ve strom. Nakonec se ale díky Amorovi zamilovala i ona a pak se vzdala, protože zjistila, že proti Amorovi nemá šanci.

Bylo to zpracovaný zajímavě, nic podobnýho jsem nikdy neviděla a neslyšela. Opera se jmenovala Endymio, napsal ji Tomáš Hanzlík a účinkovali Ensemble Damian, Svatocecilský sbor a Dětská opera Olomouc.

Fotky z Olomouce za poslední měsíc ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode