249/365 Dámská jízda

13.11.2013 23:14

Na dnešek jsem spala asi 4 hodiny, protože jsem se nakonec do toho učení fakt pustila, překonala únavu a šla spát až ve 3. Test doufám dopadl líp než podle mých očekávání, ale shodli jsme se na tom, že to tak hrozný nebylo. Což se dalo usoudit už jenom z toho, že nám před testem učitelka řekla, že kdo bude úplně mimo, má napsat zážitky z nějakýho koncertu, co navštívil nebo z filmu Farinelli, ze kterýho jsem kvůli aj minulej týden viděla asi 15 minut.

Odpoledne se konečně uskutečnila plánovaná dodatečně oslavová narozeninová pizzová dámská jízda se spolubydlícíma. Jelikož mají v té hospodě pro studenty slevu 1+1 pizza zadax, koupily jsme si rovnou 4 a pak jsme si je vyměňovaly a ochutnávaly všechny. Byly fakt dobrý. Pak jsem šla ještě na sbor a po cestě dom (když opomenu všude ty lampy a svítící domy a auta) mně svítil měsíček, tak jsem ho lovila mezi stromama. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode