245/365 Netbook

09.11.2013 23:46

Za dnešek jsem toho nafotila docela dost, ale všechno šlo nakonec na twitter, tak mě teď ani nenapadá, co sem dát. Navíc mám hroznej kopr a nedělám nic do školy, což bych teda fakt měla! Místo toho jsem koukala na hokej a smála se hlodům komentátorů. Jediná z věcí, který jsem konečně dneska dotáhla do konce, byla koupení si dalšího předčasnýho dárečku pod stromeček, kterým je malej netbook do Olomouce, abych se pořád nemusela tahat s tou těžkou tříkilovou sedmnáctipalcovou Paprikou (jmenuje se Paprika, zrovna teď). Protože kdybych sebou v zimě někde sekla, tak by bylo asi po něm/ní, a to se mi riskovat fakt nechce.

Nakonec sem dám asi učebnici do našeho milovaného předmětu, jehož název nesmíme vyslovovat v naději, že mě to zítra donutí něco do té školy udělat...

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode