241/365 Kdo s koho?

05.11.2013 23:43

Na dnešku bylo nejúspěšnější, že jsme v harmonii proti učiteli, jehož jméno nesmíme vyslovovat (To proto, že pokaždé, když jsme řekli jeho jméno, tak se z ničeho nic od někud vynořil a držíce kafíčko z automatu plouživým krokem prošel okolo. I když pravda, že včera se to nestalo, když jsme ho na prosemináři i s učitelem pomlouvali, ale raději to nebudeme přivolávat, že? Pak bych se doma bála otevřít třeba ledničku.) se třídou podnikli vzpouru a prostě jsme řekli, že to nikdo nechápe a ať to vysvětlí znova, tak vysvětloval, a pak kontroloval úkoly, a když kontroloval, tak jsem se rozhodla, že si to taky zkusím u tabule, když mně někdo pomůže. Možná jsem to trošku pochopila, ale stejně su pozadu. Náš záměr se nakonec povedl, protože jsme nestihli probrat novou látku, tudíž nemáme na příště žádnej úkol, tak můžu dodělat ty 3, co mně chybí (ne, opravdu na tom ještě nejsu tak hrozně, někteří spolužáci třeba vůbec neumí noty).

Musela jsem vyfotit ty poslední 4 chudáky, co mně z té bonbošky zbyli, protože na mě tak provokativně a smutně koukali a já je prostě musela sníst! =D

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode