237/365 Nep(r)ovedená sabotáž

01.11.2013 23:58

Píšu zas do školy recenzi, tentokrát na oblíbený album a úplně jsem zapomněla na hodiny, tak zase pozdě. Co už. Nějak mně přes den nejde se donutit k tomu, abych dělala něco do školy, tak to pak doháním v noci.

Dneska jsem byla na zpěvu a podařilo se mně vyfotit ten pěkně porostlej barák, co kolem něho vždycky schválně chodím, protože mám ráda porostlý baráky. Přišla jsem do dělňáku a tam se zrovna rozjížděla nějaká děsivá Halloweenská párty. Všude byly balónky a divný lidi a v sále to dunělo, jak tam kdosi zvučil a pak se pokoušel i hrát. Tak jsem si zazpívala a dneska mně to asi šlo, protože jsem do žákovské od pana učitele dostala jedničku dvakrát podtrženou a s hvězdičkou. =D
Po cestě z dělňáku jsem měla chuť jim ty balónky propíchat, ale neměla jsem dostatek špendlíků, který bych vyhodila do vzduchu u vstupních dveří. Asi su špatná švadlena. =P

Já vím, furt jenom hejtuju, ale zítra bude LinuxAlt, takže hejtovat nebudu.

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode