233/365 Zkouška na divadlo

28.10.2013 23:53

Zítra zas jedu do Olomouce, tak jsem se po dodělání dalších kulis do divadla nechala svým drahým bratrem přemluvit, abych se s ním šla kouknout na zkoušku. Napřed se mně tam moc nechtělo, ale pak jsem si řekla, že beztak celou premiéru a derniéru tohoto divadla jako loni zas promakám v bufetě, tak z toho stejně nic moc mít nebudu, a taky někdo musel odnest do kulturáku ty kulisy. Tak jsem šla a vzala si zrovna i foťák.

Nakonec jsem ráda, že jsem tam šla, protože jsem si vzpomněla na jeden z důvodů kromě času, kvůli kterým jsem už divadlo jak loni, tak letos nehrála. Tím důvodem jsou ty děcka ze základky, co tam věčně dělají jenom binec, nadávají si a mlátí a neumí scénář. Na druhou stranu jsem si ale uvědomila, jak to bylo nakonec super, v čem bylo to kouzlo a důvod proč se brácha po roce opět rozhodl hrát i beze mě, naprosto chápu a kdybych měla víc času, nejraději bych hrála zas. Je to totiž skvělé!

Fotky ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode