229/365 Divadelní kulisy

24.10.2013 23:46

Doma mě přivítali s tím, že chcou pomoct s namalováním kulis na divadlo. Začali jsme výrobou svitků a pokračovali koněm, kterýho můj drahý bratr ala hlavní postava nutně potřebuje k životu. Jelikož pořádně neumím namalovat koně, byla to pro mě výzva. Našli jsme si teda na netu hlavu koně. Další problém byl v tom, že totálně neumím nic obkreslovat, takže jsem ten obrázek zvětšený přes celý displej notebooku brala spíš jenom jako inspiraci. Na noviny jsem si udělala šablonu, a tak mě to začalo bavit a hlavně jít (je to můj první pořádnej namalovanej kůň, nikdy mně koně nešli a tenhle je fakt velkej, schválně v porovnání se šudlipyskem), že si troufám říct, že se mě to líbí víc, jak ten originál. Navíc ještě pořád nemůžu uvěřit tomu, že jsem ho namalovala fakt sama. =D

PS: Jestlipak uhodnete, kterou půlku jsem vybarvovala já a kterou @Zatnaktel? =D

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode