227/365 Škaredej barák

22.10.2013 23:58

A zase nestíhám, za to může ten referát, co jsem se do teď snažila psát. V počítačích jsme se učili s audacity, takže cajk, v intonaci jsme zpívali a náš "milovaný" předmět na "H" s učitelem, jehož jméno nesmíme vyslovit, jsme přežili. Takže se mně to včerejší ponocování kvůli pochopení látky z minulé hodiny docela vyplatilo.

Po cestě ze sboru jsem se opět zhrozila toho hnusnýho škaredýho svítícího prosklenýho baráku, co nám vyrostl kousek od domu, zvaného Šantovka. Tak kvůli takové kravině, jako je svítící most přes dálnici, zastavili na tak dlouho na 17ce dopravu? Todle asi nepochopím. No prostě je škaredej i ve dne a v noci se ho navíc i bojím.

Zítra se mně ráno 2 předměty kryjí a tak se rozhoduju, kam spíš půjdu. Ale jelikož jsem do toho jednoho napsala referát a do angličtiny tu esej nemám a nemám ani učebnicu a navíc nevím, jak mám tomu učitelovi vysvětlit, že se mně to kryje, tak půjdu asi do toho druhýho. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode