226/365 Klavírní koncert

21.10.2013 23:59

Pustila jsem se do úlohy a najednou koukám, že nestíhám 365ku. Tak píšu kapku pozdě no. Dneska to byla ve škole docela pohoda. Hlavně v hudební nauce, tu jsme zabili pouštěním si ukázek a měli jsme hádat, v jakým netradičním taktu jsou. Stačilo Přibilovi pustit nějakej pěknej jazzík a rázem byl v eufórii a ve svým živlu. Už víme, jak na něj. =P Proseminář jsme zase zabili čtením recenzí. Vyšla jsem na řadu na čtení taky. Tak jsem to přečetla, a pak mně to pěkně (nepěkně samozřejmě) zkritizovali. Ale já jsem to docela i čekala, i když to vždycky trochu (dobře, hodně) zamrzí. Ale aspoň už to mám za sebou (zatím).

Že se mně, jako studentovi jednooboru, budou někdy krýt předměty, to mě nenapadlo. Jeden nám přesunuli ze středy ráno na úterý odpoledne, a tak jsem si tam dala angličtinu. A teď nějakýho chytráka napadlo to vrátit zpátky. Fakt mě naštvali! =(

Večer jsme šli na klavírní koncert jednoho klavíristy, abychom měli opět o čem psát recenze a mohli si do dalšího předmětu udělat čárku za účast na koncertě vážné hudby. Hrál fakt skvěle, jenom by mě teď zajímalo, co o něm mám napsat.

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode