222/365 Klíč s myškama

17.10.2013 23:54

Dneska jsem byla šikovná a stihla skoro všechno, co jsem chtěla. Stihla jsem vstat, sbalit se, chytit ranní bus, dojet do Boskovic, skočit do školy pro peníze za prodaný učebnice a pro zbylý učebnice, pokecat s bývalýma učitelkama, potěšit je, že bych se nejradši vrátila, že to byla pohoda, nechat si vyrobit novej klíč od domu, potkat bývalou spolužačku, načež jsem se dozvěděla, že z 9 holek z naší třídy, co maturovaly teď v září, to zas dala jenom jedna, stihla jsem projít trhy, zjistit, že maj nově nalíčený některý baráky, objevit nový papírnictví a hračkářství, co tam před měsícem ještě nebylo, a tak jsem tam okukovala pastelky, hrníčky se jménama a očuchávala svíčky a nakonec zaskočit si do nemocnice na kontrolu na ortopedii, kde mě nesprdli, že necvičím, protože mě prohlížel jinej doktor, kterej šíleně perlil, a když mně říkal, že mám chodit plavat, tak jsem říkala, že se bojím, když nedosáhnu na zem, a pak mě říkal, že mám jezdit na rotopedu, a tak jsem tam do něho valila, že je rotoped totálně k ničemu, protože na něm nikam nedojedu a sestra se dusila smíchy, jaký tam valíme řeči, jako bychom spolu už někdy byli na pívě. A pak mě kroutil se zádama a s kolenem a divil se, že mě všechno křupe a ještě mě poslal na rendgen toho kolena. No prostě bezva zábava, kvůli takovým doktorům klidně těch 30 kč zaplatím, protože to mám i se zpestřením celýho dne. A pak jsem se celou cestu dom bavila jeho zprávou o mém zdraví/nezdraví.

Doma jsem si na můj nový klíč od domu navěšela asi 15 přívěšků a nalepila myšičky. Jediná věc, co jsem dneska nestihla, je zkouška se scholou, na kterou už jsem jaxi pozapomněla. No co, třeba jsem jim tam moc nechyběla. =) Jo, a taky na spánek. Už je zas zítra...

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode