220/365 Dům se srdcem

15.10.2013 23:55

Kvůli úloze do harmonie jsem vstávala v 8, i když jsem měla na půl 12, protože nám odpadly počítače. Ten včerejší doučovací kroužek v hospodě mně fakt pomohl, takže jsem to pochopila. ale úlohy jsem stejně stihla jenom půlku, protože toho bylo fakt hafo. Což ale nakonec nevadilo, protože jsem i tak v hodině harmonie, kterou jsme měli až po rozezpívání se v intonaci a bezva špagetovém obědě, dostala pochvalu za to, že jsem to pochopila. Byla jsem z toho nadšená. Ale to by nebyl Keprt, aby to tak nechal. Když už k tabuli nikdo nechtěl, rozhodl se probírat další látku, čímž nám radost pokazil, protože to opět pochopili asi 3 lidi ze třídy. Myslím, že doučovací kroužky tak rychle neskončí. Stačí, že budu zítra doučovat Katku to, co jsem byla doučována v pondělí a co jsem pochopila a Katka ne.

Pak jsem měla ještě 2 předměty a do osmi zk sboru. Přišla jsem dom a začalo pršet. Jinak @rionka dorazila do Olomouce na koncert v pořádku, ale ještě jsem ji neviděla, to možná až za půl hodiny, teda pokud najde náš barák. =D

Jo, a taky jsem konečně blejskla snad jediný dům, který má srdce. A dokonce i v kaluži. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode