219/365 Kroužek doučování

14.10.2013 21:03

Dneska píšu relativně brzo, protože se chystám jít brzo spát. Tak doufám, že se mně to povede. Ráno jsem dojela do Olomouce bez klíče od domu. Největší fór je v tom, že jsem ho asi ztratila i se sluchátkama k mobilu. Domácí mně naštěstí půjčili náhradní, ale to ještě neví, že jsem ho asi ztratila. První hodina utekla jako obvykle hrozně rychle. V nauce s Přibilem to byla prča a proseminář hudební vědy jsme zabili recenzemi na koncerty a učitelovou láskou k mluvení (ale je fakt dobrej!). Poslední hodina sice nebyla tak vtipná, jako minulý týden, ale ušlo to. Pak jsme si šli na několik hodin sednout do úžasné hospody, kde jsou na stolech (a tahle fotka je zrovna pořízená na záchodě, jsou to dveře =P) notičky, básničky a písničky, abychom se na zítřejší hodinu harmonie naučili kadence akordů od spolužáků, kteří to náhodou pochopili a mohli na základě toho napsat úlohu. Bylo to děsivý, ale pochopila jsem to, asi. Zítra mám naštěstí až na půl 12, protože nám první dvouhodinovka odpadla, takže na to mám dost času. navíc chce zítra přijet @rionka na koncert a spát u nás, takže to bude ještě vtipný. Jestli já tento týden přežiju, tak už všechno...

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode