218/365 Podzimní barvičky

13.10.2013 23:31

Dnešek byl jeden z nejkrásnějších a zároveň nejnáročnějších dnů. Venku bylo nádherně, svítilo sluníčko, lítaly včelky, stromy byly barevnější než včera. Ale já jsem musela makat na recenzi do školy. Měla to být recenze na knížku, co jsem pořádně ani nestihla přečíst. Půjčila jsem si ji ve středu. Chtěla jsem spojit příjemné s užitečným a šla si s knížkou sednout ven. Ale jak už to tak bývá, venku byla hromada věcí, která mě od knížky odrazovala (barvičky, focení, jablíčka na stromě, mrkev, včeličky, drahý bratr odhrabávající listí, ...), takže jsem to po nafocení asi 30 fotek, sežrání vyfocenýho jablka a 3 mrkví vzdala a šla raději domů. Před chvílí jsem konečně recenzi dopsala. Nevěřila bych, jak je těžký napsat recenzi na 3600 znaků o odborné knížce, kterou jste celou nečetli. Ale mám to, tak to snad projde. Přecejenom je to moje první recenze na knížku... =P

Fofo ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode