216/365 Práce do školy

11.10.2013 23:52

Dneska jsem stihla jenom asi polovinu věcí, než jsem původně chtěla. Skoro jsem oskenovala celou jednu půjčenou knížku, začala číst knížku, na kterou mám do neděle napsat recenzi. Nikdy jsem nepsala recenzi na knížku, bojim! Pak jsem ještě chtěla udělat 2 úlohy, který asi budu muset udělat zítra (nebo aspoň jednu z nich). Chcou toho po nás moc. A to nemluvím ještě o tom referátu, na kterej mám čerpat z knížky, kterou nemám.

Pak jsem byla ve zpěvu, naučila se tam kousek nové písničky a na zpáteční cestu jsme 20 minut čekali na bus, kterej čekal na zpožděnej vlak, ze kterýho nakonec stejně do toho busu nikdo nenastoupil (potěší).

Šnekům jsem udělala hostinu - pampelišky, okurek, jablko a banán. =)

PS: A foťák šel na opravu (asi ve středu), takže třikrát provolávám HURÁ SLÁVA!

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode