215/365 Cesta domů

10.10.2013 23:46

Dopoledne jsem jsem po třech hodinách cestování zase dorazila dom z Olomouce, vytahala si knížky, že začnu něco dělat, ale bylo to právě naopak. Knížky ještě pořád leží tam, kde jsem je položila. A to mám jednu do neděle přelouskat rychločtením a napsat na ni recenzi. A to jsem si ještě ani pořádně nepřečetla ten dokument o rychločtení. =P Su zvědavá, jak to budu dělat. Nejvtipnější je, že jsem si ze seznamu vybrala jen tak pro zajímavost knížku, kterou napsala učitelka, co nás má na úvod do studia hudební vědy. =P Zítra se do toho budu muset pustit.

Tady je jedno spokojené chlupaté ňunítko těsně před tím, než jsem ho ze samé lásky vyšoupla ven, aby v pokoji přes noc nenadělal nevonné hromádky. Nelíbilo se mu to, protože venku prší. A to jsem ho strčila pod střechu.

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode