212/365 Povedené pondělí

07.10.2013 23:00

Na to, jak nemám ráda pondělky, tak tohle se fakt vyvedlo. O půl 9 jsem dojela do Olmíku a měla jsem 2 hodiny než mně začne první hodina. Na tu došla učitelka pozdě, takže z té hodiny nic moc nebylo. Taky nám oznámila, že nám odpadá seminář, na kterej jsme měli mít všichni recenze. Hudební nauka byla vtipná, protože po nás Přibil chtěl malovat na tabuli polohy not u různých klíčů. Pak jsme měli 2 hodiny čas na oběd, protože nám odpadl ten seminář. No a poslední hodina pomocných věd historických byla nejlepší. Učitelka perlila a my jsme se lámali smíchy. Dokonce se mně tentokrát v té hodině nechtělo spat, to je dobrý znamení, že je ta učitelka fakt dobrá. =)

Jinak jsem se dneska zase předvedla. Chtěly jsme se s Katkou svést ve škole výtahem, a když jsme si ho přivolaly, byly tam už 4 holky. Překvapená z toho, že jsem nastoupila na stranu s čudlíkama, jsem honem nevěděla, co tam mám namačkat, a tak jsem prohlásila: "Co mám zmáčknout? Já se toho bojím! Asi nulu, že?" načež se ty 4 holky začaly smát, a tak jsem byla ráda, že jsem aspoň zase někoho pobavila. No a pak jsem se ještě předvedla v papírnictví, když jsem si chtěla koupit sešity. bylo to nějak takhle: "Dobrý den." "Co si přejete?" "Sešit." "Jakej?" "Notovej." "Tlustej, nebo tenkej?" "Tlustej." "Ještě něco?" "Ještě jeden sešit." "Jakej?" "Velkej, červenej." začala jsem máchat rukama, "Tlustej, nebo tenkej?" "Tlustej." "Děkuji, nashledanou." =D

Taky jsem konečně doupravovala fotky a naházela je ke 365kám (hody, Olomouc, ...), tak doporučuju. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode