211/365 Šikovný pracant

06.10.2013 22:21

Za dnešek se musím pochlubit, protože se mně povedlo hodně zajímavých věcí. Teda kromě odjezdu do Olomouce, ten budu muset podniknout zítra ráno. Jedna z velmi příjemných věcí je umět dobře dědit oblečení. A nejlepší je podědit hromadu riflí. To se nám teď podařilo a některý jsou fakt dost ulítlý a hustý. No a jelikož s bráchem oblíknem úplně stejný velikosti, tak jsme si je hned rozebrali. Dneska nastal den zkracování, protože původní majitel/ka byl/a očividně o něco vyšší než my. Já už určitě nevyrostu a brácha to stejně beztak zničí, tak co. =D

A když jsme byli u toho špendlení, zkracování a šití, prohlásil brácha, jestli bych mu neušila pouzdro na gelovky, fixky, pastelky a tak dále. Pouzdro jsem ještě nešila, ale byla to výzva. Tak jsem to zkusila a ušila jsem mu ho z úžasně dechberoucně modré látky, do které jsem se loni v metrovým textilu tak zamilovala, že jsem si ji musela koupit. Docela se povedlo. =) Nakonec jsem si ještě spravila riflovou kabelku, co jsem si kdysi šila, protože byla díravá, měla urvaný ucho a držela pohromadě jen díky sichrám.

Navečer jsem se šla ještě s mamkou projít po dědině a roznášet absolutně zbytečný potištěný křídový papír, kvůli kterému si jeho odpůrci popisují schránky nápisem "reklamu ne!".

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode