207/365 Večerní jazzík

02.10.2013 22:22

I když jsem o dnešním malém pátku měla jenom 2 hodiny, byl docela nabitý. V první hodině (pro mě úplně první) akademické angličtiny jsem psala rozřazovací test, ale jelikož mě tak trošku rozptylovali, tak jsem se nemohla soustředit a nasekala jsem tam zbytečný chyby, tak si mě radši nechali v té lehčí skupině. Na jednu stranu su ráda, protože i tak jsem si říkala, že rozumím úplný houby. Druhou hodinu dějin evropské hudby jsme strávili v kapli a učitelka do nás cosi hustila a nefungoval jí mikrofon, a pak zase fungoval, a pak zase nefungoval, tak si vzala ten, co měla předtím a to je asi tak všechno, co si z té hodiny pamatuju. =D

No, a pak následoval kopr. Ale né moc dlouhej protože jsme pak s přítelem šli na oběd a chodili po městě. Ukázal mně obchůdek, co se jmenuje levné knihy, ale popravdě tam snad mají všechno kromě těch knih. Tak dobře, pár jich tam je. Ale jinak tam mají konvičky, kyblíky, dózičky, hrníčky, svíčky, košíky, DVDčka, kytičky, truhličky a další moc pěkný věcičky. A taky čokoládu na 9 korun, co moc jako čokoláda nechutná. Tak jsem tam chodila a otevírala každou krabičku, osahávala košíčky a plechový kyblíčky, očuchávala svíčky, okukovala umělý kytičky (ty já rád) a málem jsem u toho uslintávala blahem. A taky tam měli hrnky, který z profilu neměly rovný stěny, ale byl to takovej kosodélník (hustý, aspoň něco si z té matiky pamatuju =D) a byly fakt drsný! Je to něco jako ty levný potraviny, kde jsem si minulej týden koupila kartáček na zuby, mycí houbu, náhradní zipy, peněženku a bráchovi zámek na kolo. =D

V jednom předmětu máme psát recenzi na koncert konanej tento týden. Já jsem nikdy recenzi na koncert nepsala a vlastně jsem byla na koncertě jenom jednou (na Čechomoru), ale abych se to naučila, šly jsme se spolužačkou Katkou na jazzový koncert jednoho našeho učitele, co nás má na intonaci a ještě na cosi (ten s tou trubkou).
Na to, že jazzu moc nerozumím a moc neposlouchám, se mně hodinovej koncert vážně líbil a můžu tuto skupinu milovníkům jazzu vřele doporučit. Stihla jsem si ho nahrát, nafotit pár fotek a taky napsat názvy pár písniček.

Navíc pan učitel a jeho kapela dostali rázem hafo nových fanoušků, protože se tam sešla skoro celá naše třída. Tak doufám, že jim to moc nezkritizujeme. =D Taky se nám je podařilo jednou vytleskat, ale podruhé už to lidi nevydtželi... A taky to pro ně může být čest, že náš první koncert v Olomouci byl právě ten jejich. =)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode