206/365 Akční den

01.10.2013 22:27

Dnešní den byl dosti hektický a náročný. Sice jsem si pospala až do půl 9, ale pak to začalo.
V první hodině počítačů jsme se toho moc nedozvěděli, protože mladý pan učitel ze sebe páčil slova, jak z chlupaté deky, ale za to hodina intonace mě bavila. Zpívali jsme a zapisovali do not tóny, co učitel hrál, a pak určovali intervaly. I když su nachcípaná a nemůžu zpívat, tak mě to bavilo.
Pak jsem měla hodinu na oběd. Tam byla ale fakt velká fronta, tak jsme šli do jiné výdejny a tam byla menší, ale i tak jsem pak nestíhala hodinu.
Když jsem přišla asi o 5 minut pozdějc na hodinu harmonie, zjistila jsem, že ještě ani jaxi nemáme třídu, protože ta, co jsme v ní měli být, je obsazená. Tak jsme šli do jiné. Z první hodiny harmonie máme všichni v hlavě pěknej guláš, protože do nás učitel hodinu a půl hustil akordy a asi 3x popsal tabuli notama a nikdo to nijak moc nepochopil.
Další hodina nám po hodině předčasně skončila, protože se tam nahrnuli nějací důchodci na přednášku o německé opeře. Tak jsme měli půl hodiny čas. Poslední dnešní hodina byla zárověň zahajovací hodina poslechových aktivit, která v závěru trvala jenom půl hodiny, takže jsem pak měla hodinu čas na to, abych si šla koupit balík kapesníčků, vincentku, pití a oříškovou čokoládu na bolest zubů.

Něco po šesté jsme si daly sraz se spolužačkou Katkou a šly do sboru - já na konkurz. Bylo tam hafo lidí a my měli u klavíru zazpívat "Já do lesa nepojedu" a podle toho si nás učitel roztřídil do hlasů. Hned jsem řekla, že su nachcípaná tak toho ze mě asi moc nedostane, ale nakonec jsem ho ukecala na první soprán, ten totiž potřebuje. =P Tak jsme si zazpívali, naučila jsem se jednu a půl písničky a v 8 byl konec. Mám z toho zajímavej pocit, myslím si, že to bude hodně dobrá zkušenost zpívat ve sboru s rozdělenými hlasy. =)

No, a pak jsem přítele dotáhla na posezení s domácími, který se nakonec odložilo. Tak příští týden...

Jo, a taky jsem se konečně odvážila přiblížit k tomu zrcátkovýmu pánovi, co mu nic nechybí, kterej nám straší na chodbě v prvním patře.

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode