205/365 Zmožena po hodech...

30.09.2013 20:37

...tak takováhle omluvenka mně už letos po hodech od školy asi nezachrání. Tak jsem narozdíl od mého milého bratra musela dneska vstávat o půl 6 a jet do školy. Bylo to strašný vstávání, protože jsem v neděli přišla dom pozdě a balit do školy jsem se začala až v 10. No a těsně před půlnocí, když už jsem se chystala jít spát, jsem si ještě vzpomněla na 365ku. Moc jsem toho po náročném víkendu opravdu nenaspala, i když nemám na mýho stárka, kterej ze čtvrtka na pátek spal jenom jednu hodinu a pak ani nedojel se ségrou na zkoušku, protože zapomněl, že je.

Druhý týden školy začal a ve škole se s námi nemazlí. Máme psát referát, znát normy citací a dneska jsme dostali za úkol jít na koncert a napsat o tom recenzi. No bezva... =)

Ze školy jsem se doplazila polomrtvá s hroznou rýmou a bolením v krku a zubu (po hodech). Všichni smrkají a kašlou, takže jsme dneska o přestávce na chodbě založily s Katkou a Alexandrou sborové smrkací trio. =D

Jo a taky jsem si do Olmíku dovezla už druhou superňuňu deku a teď jsem se do ní zabalila a se mnou taky hodový cukroví. =P

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode