201/365 Příprava na hody

26.09.2013 23:43

Dnešní 365ku si budu obzvlášť užívat, protože je jubilejní dvoustá a už jenom to, že jsem se dostala až k takovýmu číslu, si myslím zaslouží pochvalu (no ne? =P).

Po prvním týdnu ve škole jsem dneska dopoledne dojela dom, cestu jsem přežila a dokonce mě ani nic nezajelo. Když jsem přijela do své rodné vesničky, dýchla na mě její vůně a já si opět uvědomila, že tohle je prostě můj domov číslo jedna a ať už se stane cokoli, vždycky se sem budu ráda vracet a budu to tu nade vše milovat...

Večer jsme měli zkoušku na hody. Na zkouškách jsem teď týden nebyla, tak jsem to zezačátku kapku kazila, ale pak už dobrý. Hody máme tento víkend a zkoušky už budou jenom 2. Zítra večer před čochem a pozítří ráno před zvaním. Už se moc těším a doufám, že nám nebude pršet.

Pro zájemce: Šošůvka, neděle 13:30 průvod, 15:00 předtančení venku před KD, kdyby náhodou někdo chtěl navštívit naše hody. =P

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode