200/365 První týden školy IV.

25.09.2013 21:52

Jak už jsem dneska psala na twitter, středy pro mě tento semestr budou jako pátky, protože mám školu jenom do středy. Ráno jsem musela vstávat nezvykle brzo, protože jsem měla na 8. Ale aspoň jsem viděla pěknej východ sluníčka. První hodina byla zajímavá, učitelka nám hned zadala povinnou četbu a referáty a pak nám pouštěla cosi na youtube. Další dvouhodinovka nám odpadla, takže jsem měla celej den kopr až do půl 7 do večera, kdy jsem měla mít Collegium musicum (CM). Tak jsem se šla po té první hodině projít a něco fotit. Našla jsem dost zajímavý místa.

Když jsem přišla dom, bylo asi 11 (takhle brzo jsem ze školy nepřišla dlouho), tak jsem se konečně dokopala k tomu, abych se objednala na kontrolu na ortopedii. Když jsem se před tím 3x zhluboka nadechla, tak jsem ani moc nezpanikařila (Kdo mě zná, ví, že hrozně nerada sama někam nebo někomu telefonuju, protože se bojím, že to popletu, že se zakoktám a zapomenu, co jsem chtěla a nebo vůbec nevyslovím svoje jméno. A to i když je to někdo, koho znám, babička nebo kamarádi. Nejhorší je ta doba, kdy to zvoní a nikdo to nebere, to mně deprimuje nejvíc a musím se přemlouvat, abych to nezavěsila.) a když se mě paní ptala jakej doktor, tak jsem si dokonce z čistajasna vzpomněla na jeho jméno.

Asi o třičtvrtě na 3 jsme si dali sraz s přítelem a šli na oběd do menzy. Tam jsem se dozvěděla, že můj první včera povedený a odvážný kousek s objednáním si sama oběd zmařil čas, protože obědy vydávaj jenom do půl 3, šmejdi. Tak jsme šli na minutku a dali jsme si zapečený nudle. Dokonce jsem se odvážila šáhnout na ty zelený jezdící trubky, na který se dávají ty tácky s nádobím. Očividně jsou ohebný. =) Pak šel přítel do školy a já šla dom kopřit a číst a u toho jsem vytuhla (to je to moje ponocování =D). Probudila jsem se asi třičtvrtě hodiny před CM.

Na hodině CM, nás učitelka zdržela asi 20 minut a řekla, že si máme udělat skupinky jako kapely a něco si spolu nacvičit a je to jenom na nás, nikdo nám do toho nebude kafrat. A pak nás vyhodila na chodbu, ať se domluvíme sami, zamkla třídu a pila pali. No bezva, tak kvůli tomuhle jsem tady kopřila celej den a místo toho už jsem mohla být dávno doma. Tak jsme se tak spíš nedomluvili než domluvili, sopránovou zpěvačku očividně nikdo nepostrádá, tak to vidím, tak, že si ten předmět ještě zruším. Stejně nám první hodinu v 8 přesunuli na úterý, tak bych měla ve středu jenom jednu dvouhodinovku a pak bych jela rovnou dom.

Po cestě z CM jsem něco fotila v nočním parku a pak jsem po cestě parkem potkala nezávisle na sobě 3 ježky (vyfoceno). =) Už jsem se těšila, jak dneska napíšu, že mě nic nezajelo, ale když jsem takhle už po šestý přecházela tu škaredou světelnou křižovatku na 17ce, tak semafory už nesvítily a málem mě zajel jeden taxík, jehož blbej řidič asi nepochopil, že to auto ve vedlejším pruhu u toho přechodu asi nestojí jenom tak náhodou. Naštěstí jsem přežila, brzdy měl v pořádku. A nakonec jsem se blížila k vlakovým kolejím a najednou cink, cink, cink, blik, blik a vlak, tak jsem si řekla, že ten už radši pustím. =D

Fotky ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode