199/365 První týden školy III.

24.09.2013 23:16

Druhý den ve škole se taky celkem dal. Na první hodinu, která byla o čtvrt na jednu jsem přišla včas a dokonce jsem se před ní stihla i naobědvat. Tam jsem zjistila, že ten rozřazovací test, co jsme měli psát, psali už v té první hodině Intonace, kterou nemám zapsanou (mám až tu druhou). V té druhé hodině jsme chodili do třídy po skupinkách a učitel zahrál pár tónů na klavír a my jsme je měli zazpívat, a pak taky akord. Když jsem mu řekla, že jsem tam nebyla na ten rozřazovací test, tak se mě zeptal, jestli umím noty a intervaly. Tak jsem mu řekla, že jsem měla 5 let hudební nauku, ale na nic nehraju a on řekl, že žádnej test psat nemusím, že si mě nějak rozřadí. =)
Další dvouhodinovka byla jediná pořádná, ve které jsme aspoň něco málo dělali. Teda spíš učitel. Mluvil. No a my občas taky. Bylo to vtipný, je to sympatickej učitel. A pak jsem měla dvě hodiy čas na další hodinu, tak jsem šla doprovodit spolužačku na oběd (měla už padla) a šla si sednout do parku a najíst se a něco fotit a sbírat kaštany. No a když jsem přišla zpátky, na hodinu se mnou čekali další 3 spolužáci, načež jsme zjistili, že ta hodina není, protože bude bývat jenom každej sudej týden a teď je 39. týden, tak jsme šli dom.

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode