198/365 První týden školy II.

23.09.2013 21:08

První den školy jsem přežila. Ráno jsem si dokonce zvládla i nakoupit v obchůdku a nevyvést tam žádnou věc, za kterou bych se pak musela stydět a bát se tam vejít znova. Očividně si mě ale paní prodavačka pamatuje. =D

Na poslední chvíli před odchodem na první hodinu jsem se od přítele dozvěděla, že nám výuka do 15. hod. odpadá a v jednu máme třídnickou hodinu. Takže jsem měla najednou 3 hodiny čas. Tak jsme se šli s přítelem podívat tam, kde vydávají ISIC karty, ale ta fronta až ven nás odradila a šli jsme se radši najíst do menzy, tudíž jsem poprvé obědvala v menze. Nejvíc se mně tam líbila taková ta dlouhá stříbrná věc, na které jezdily takový zelený trubky (Nevím, jestli to jsou trubky, ale jsou zelený. Bála jsem se na to sáhnout, abych tomu něco neudělala, ale kdyby to byly trubky, jak by to jezdilo pořád dokola? To jsem zatím nepochopila, protože kdyby to nejezdilo dokola, tak by to muselo být fakt hodně dlouhý a to by mě zajímalo, kam by to na druhé straně ukládali a z čeho by se to vlastně odmotávalo...), na který se dávají tácky s nádobím, když dojíte oběd. A ty pak jedou někam do mnou ještě neprobádaných míst. Zajímalo by mě, jestli jim to nádobí z toho pásu padá rovnou do myčky, ale to by asi muselo být vyrobený z gumy, čehož si až tak nejsem vědoma, jinak by ta menza zkrachovala z nedostatku nádobí.

Oběd byl dobrej a pak mě přítel doprovodil do školy. Našli jsme učebnu ve druhým patře a pak nám řekli, že bude třídnická hodina probíhat v kapli v přízemí (potěší). Byla nás tam kupa, ale to jen proto, že jsme tam byli dohromady s děckama z uměnovědných studií. Představili se nám učitelé, pak my jim a nakonec vykládali takový ty organizační věci. No a jelikož výuka odpadla jenom do 3, měli jsme mít ještě 2 hodiny. Naštěstí paní učitelka/profesorka/nebo jak se jim to říká byla při smyslech, a tak nás tam držela jenom jednu hodinu. Je dost v pohodě, je sympatická a myslím, že se na poslední 2 hodiny náročnýho pondělka hodí.

Po škole jsem si na doporučení skočila do jednoho obchůdku, kde mají jídlo a drogérku a je to sámoška, takže se nemusím bát. A taky mě dneska nic nezajelo, ale zato přítele málem zajel cyklista. =D

Jo, a tady ještě před měsícem stál krásnej rozpadlej barák.

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode