197/365 První týden školy I.

22.09.2013 22:49

Tak jsem se nakonec ani já neubránila a škola mě taky dohnala. Dneska jsem poprvé odcestovala do Olomouce s tím, že půjdu zítra do školy - poprvé. Docela se bojím, co mě čeká. Nejvtipnější asi zítra bude, jak budu hledat třídu. Doufám, že to dopadne dobře a já zas neudělám nějakou pitomost. =P Stačí už jenom to, že budu muset zítra ráno navštívit ten malej obchůdek, co mám kousek od domu, abych si koupila pečivo. Naštěstí mám školu až od půl 11, tak nebudu muset moc brzo vstávat.
Jinak mě dneska nic nepřejelo, ale zato už je průjezdná ulice 17. listopadu, tudíž tam jezdí i šaliny a dokonce jsem omylem zjistila, že jsou tam i semafory! Když to bylo rozkopaný, tak nesvítily. Z těch mám respekt. =)
A víte, jak vypadá fontána ve flóraparku v noci?
PS: Bohužel budu muset fotit mobilem, protože foťák mám rozbitej. =(

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode