196/365 Oslava

21.09.2013 23:52

Dnešní den byl dosti hektický. Ještě jsem ráno ani neotevřela oči a už mi volal přítel, že si kamarád tu narozeninovou pánskou jízdu rozmyslel, a tudíž si drazí pánové mohou přivést své drahé polovičky. Takže bez dočtení další kapitoly Stopařova průvodce po galaxii, skoro bez snídaně a bez dárku jsem se vydala na bus, co měl jet o třičtvrtě na 11. Z Vilémovic jsme došli do Jedovnic pěšky a po cestě trošku zmokli, ale jinak cajk. Oslava byla veselá a k obědu jsem dostala srdíčkovej řízek. Po procházce k rybníku a zpět, nám ještě ani nestačilo vytrávit a už nám byl servírován vynikající guláš. A pak ještě každý dostal vejslužku. =)

Přijela jsem dom asi o půl 7, pak jsem si zkoušela nový rifle, co jsem zas podědila, tak jsem si zrovna dvoje zkrátila, abych je zas netahala za sebou, a teď si balím na zítřejší odjezd do Olomouce. Tak teď už na ostro, děcka!

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode