185/365 Civilizace a zpěv

10.09.2013 21:12

Tentokrát píšu kupodivu brzo, což možná některým mým pravidelným čtenářům (pokud tedy nějací existují) pomůže k tomu, aby dnešní 365ku četli dneska a né zítra nebo pozítří nebo včera...?

No, na to, že jsem dneska vstávala v jednu a to ješté díky tomu, že mně probudila mamka (za to může ten paralelní vesmír), jsem to stihla docela hodně. Opět jsem jela do civilizace kvůli nakupování věcí, co u nás v zapadákově lidi neviděli ani z letadla (nemají to letadlo). Teda bylo to hlavně kvůli jedné učebnici pro mého drahého bratříčka, pro kterou už jsem tam jela 2x, ale nikdy ji neměli. Napotřetí jsem byla konečně úspěšná a dokonce jsem to koupila i správně. Taky jsem tam jela kvůli hlíně a sépiovkám pro šneky a kvůli točené zmrzlině. Měla jsem na to sice asi třičtvrtě hodiny, ale (Pravidelný čtenář jisté ví, že nerada nakupuju, a tak nakupuju stylem "pozdravit, najít, popadnout, zaplatit, poděkovat, rozloučit se a rychle utéct hodně daleko od místa činu". Proto nemám ráda obchody, co nejsou samoobsluha, protože musím, kromě pozdravu, poděkování a rozloučení říct, co bych teda jako ráda, když už jsem tam vlezla, což mě totálné zmate a v tu chvíli už ani nevím, jak se vlastně jmenuju.) nakonec jsem to měla hotový i se slízáním zmrzliny (což trvá hóóódně dlouho, dokud se zmrzlina nerozpusti a nepokydá mě, což mě přinutí zrychlit) za čtvrt hodiny a pak jsem půl hodiny seděla na zastávce a čekala na bus.

Jo, a taky jsem měla dneska poprvé po dlohé době zpěv. Moc jsem se na něho těšila, protože jsem ho neměla 2 měsíce. Tak jsem si ho náležitě užila a když jsem jela na kole dom, tak jsem ani nezmokla. A večer jsme si dali broskve se šlehačkou a kakaem (doporučujeme). ;)

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode