175/365 Šnečí závody

31.08.2013 23:59

Už dlouho jsem chtěla uspořádat šnečí závody. A dneska se mně k tomu naskytla dobrá příležitost, protože jsem kamarádovi slíbila prcky. A jelikož jsem nevěděla, v kolik že si teda pro ně přijede, uspořádala jsem je hned odpoledne.

Byly 2 kategorie - malí a velcí (logicky). Napřed startovaly Jůlinčata. Vyhrála moje favoritka Jasmína s číslem 1. Zat fandil Jarvinovi (4), ten byl na 2. místě. 3. obsadila Jessie (3) a 4. Joe (2). Byl to závod na 50 cm. Nejrychlejší Jasmína ho zvládla za 5 min a 5 s. Nejpomalejší Joe ho dal za 6 min a 33 s.

Zato velkým se moc nechtělo. Ti měli závod na metr, ale za 6 minut se někteří ještě ani nepohli ze startu. Pak vystartoval Komeťák s číslem 2 a za ním Domino (3). Nakonec i Macík (5) a Krajka (4) vyjeli. Macík se po chvíli rozhodl, že se bude radši vzdělávat (to on rád), a tak si začal číst výsledky závodu mrňat a pak nevěřícně koukal na stopky. Jůlinka (1) si řekla, že jako dáma se přece nebude nikam honit, a tak se radši nakrucovala před objektivem.
Vepředu zatím sváděli boj na tělo Komeťák a Domino. I když se oba snažili sebevíc, cílovou čáru přelezli úplně zaráz v čase 20 min a 57 s. Nakonec si to Macík s Krajkou rozmysleli a řekli si, že si to teda nenechají líbit. 3. dorazil Macík v čase 24 min a 45 s a těsně za ním Krajka s časem 25 min a 9 s. Jůlinka se dál kroutila před objektivem.
Mezi tím už Domino nevědomky odstartoval další soutěž v pojídání okurku. V první hře se k němu připojili Macík a Krajka, ale Domino je lehce převálcoval. Macík byl 2. a Krajka 3. Druhé kolo v pojídání okurku dopadlo úplně stejně, jako 1. a ve 3. kole se k Dominovi připojila jenom Jůlinka, která se teda mezi tím milostivě doplazila s časem 37 min a 55 s. Proti Dominovi ale neměla šanci. =D

Večer si pro Jasmínu, Joea, Jessie a Jarvina přijel kamarád. Sice chtěl původně jenom 2, ale já jsem ho ukecala a jeho synek je stejně hned chtěl všechny, když je uviděl. =) Byli z nich úplně nadšení, tak si je odvezli všechny 4. Doufám, že jim budou dělat radost...

Tím moje školka č. 7 končí.

Foto ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode