174/365 Kurz AJ VI.

30.08.2013 23:58

Za dnešek se musím pochlubit, že mě nic a nikdo nezajel. I když kousek ode mě jeden řidič auta očividně nepochopil, jak se jezdí po 17ce, když je rozkopaná, a tak jel blbě, a pak si to rozmyslel strhl volant, zapištěly brzdy a auto vlítlo na přechod, na kterej jsem se zrovna chystala vejít, ale když jsem to uviděla, tak jsem si řekla, že si radši počkám, jak to dopadne. Nicméně jsem si říkala, že todle fakt snad není ani možný a ještěže jsem na ten přechod nevlezla...

Dneska jsme měli poslední den kurzu. V prvních dvou hodinách jsme dostali za úkol napsat esej na jedno téma, který jsme si měli dohromady vybrat. Skoro jednohlasně jsme si vybrali téma "Umění jako část života" a psali. Třetí hodinu jsme si to povyměňvali a měli jsme napsat klady a zápory práce toho druhýho. Pak jsme obdrželi certifikáty za absolvování jazykového kurzu a reklamní tašky UP Olomouc. Poslední hodinu byl film. Ani nevím, jak se jmenoval, byla to ňáká divná americká parodie na starověký Řím a tak.

Asi tak o třičtvrtě na 4 jsem odešla, abych stíhala bus před pátou a nemusela moc spěchat. Když jsem přišla dom, domácí zrovna štosovali děti do auta a odfrčeli někam do neznáma. Když jsem přišla do pokoje, zjistila jsem, že i spolubydlící se pakuje, tak jsme se prakticky potkaly mezi dveřma a odjela dom. Měla jsem zbaleno už od rána, protože jsem nevěděla, jak budu stíhat, takže jsem měla času dost. Cestu k busu jsem si chtěla zkrátit, ale nenapadlo mě, že ta velká silnice na té mapě je vlastně dálnice a u té opravdu nejsou chodníky, takže jsem si to vlastně nezkrátila. Ve finále jsem ale bus stihla, ale jelikož spoje jsou zlo, musela mamka splašit sousedy, aby pro mě přijeli do Ludíkova, jinak bych s tím patnáctikilovým báglem musela jít asi 7 kiláků dom pěšky. =)

Fotky ZDE

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode