173/365 Kurz AJ V.

29.08.2013 21:26

Včera ráno mě před budíkem vzbudili popeláři, dneska mě nevzbudilo nic, teda až na ten budík. Včera mě málem přejelo několik aut, busů a cyklistů, ale dneska to byla jenom jedna cyklistka. Lepším se. =P

Při odchodu na kurz jsem si uvědomila, že obchůdek v naší ulici je konečně otevřenej (2 dny měli zavříno), tak jsem sebrala odvahu a vešla dovnitř. Moje první věta kromě pozdravu byla opět, že bych potřebovala rohlíky, ale už jsem se tolik nebála. Dokonce jsem se i zeptala jestli mají zas ten malej chleba, když jsem ho tam neviděla a pak i na jogurty. Tak jsem si to koupila a už jsem neodcházela tak rychle jako minule. =) 

3 hodiny kurzu s paní učitelkou utekly jako voda a než stihl přijít Matt na poslední hodinu, byla jsem v prachu. Dneska jsem totiž měla jít ve 3 na přítelův zápis na Mgr. Tam jsem si uvědomila, že jsem udělala něco, co jsem neměla nebo jsem spíš neudělala, co jsem měla. Nicméně to sem raději psát nebudu, neboť bych se pak musela mlátit do hlavy ještě asi tak měsíc a pak bych si to vždycky připoměla, kdybych četla dnešní den. Stejně to tak asi dopadne. Ještě že mě tady nikdo nezná! =D Prostě skleróza je děsná věc. Asi bych měla jíst víc borůvek!

Hlavní ale je, že jsem zápis stihla, všechno odevzdala, dokonce jsem si nechala orazítkovat i svoji studentskou průkazku na jízdné, na kterou jsem minule zapomněla. A po cestě dom jsem si koupila moc dobrou točenou pistáciovovanilkovou zmrzku a pak jsem si šla na chvilku sednout do flóra parku, co mám kousek od domu a ještě jsem tam nebyla, a koukala na kačenky, děti a pána, co ten rybníček s fontánou přebrotil v botech. Asi mu bylo moc teplo na to, aby to obešel. =D

Než jsem došla dom, tak jsem ještě potřetí navštívila obchůdek a koupila si pití. Já se to ještě naučím! =D

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode